بهترین فروشگاه ساز های رایگان در ایران کدامند ؟

۵ بازديد
با توسعه فضای مجازی و دنیای دیجیتال قیمت طراحی سایت مشهد شرکت های زیادی به تدریج به سمت دیجیتالی شدن پیش می روند. در این میان خرید اینترنتی یکی از مهم ترین کسب و کارها محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با 8 فروشگاه ساز برتر آشنا کنیم.
ووکامرس یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین فروشگاه سازها است. این بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.
ایجاد فروشگاه با ووکامرس آسان است. و برای شروع، تنها چیزی که نیاز دارید هاست و یک دامنه به همراه یک CMS رایگان وردپرس است.
دومین فروشگاه ساز رایگان محبوب در سال 2019 paGO Commerce است.
paGO Commerce مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای جوملا است. به همین دلیل برای استفاده از آن، وب سایت شما باید از سیستم مدیریت محتوای جوملا استفاده کند.
برخی از ویژگی های paGO Commerce:
راه اندازی سریع و آسان.
پاسخگو و سازگار با موبایل
یک سیستم قوی برای ارائه کوپن و تخفیف
دارای گالری عکس
امکان مهاجرت به سازندگان فروشگاه مانند Magento و virtuemart
3- مجنتو:
چگونه بهترین سازنده وب سایت را پیدا می کنید؟ بهترین سازندگان وب سایت چه ویژگی هایی دارند؟ آیا می توان به راحتی و کم هزینه یک وب سایت حرفه ای ساخت؟ این سوالات برای بسیاری از افراد پیش می آید. امروزه بسیاری از مشاغل و افراد به وب سایت های حرفه ای نیاز دارند. اما آنها بهترین راه حل را رفع این نیاز نمی دانند. در این مقاله بهترین سایت ساز رایگان را به شما نشان می دهیم تا سریعتر و راحت تر از آنچه فکر می کنید وب سایت خود را ایجاد کنید.
بهترین سازندگان وب سایت رایگان را بررسی کنید
اگر می خواهید از بهترین ها استفاده کنید، طبیعی است که هزینه زیادی بپردازید. همین امر در مورد ابزارهای طراحی وب سایت و سازندگان صفحه نیز صدق می کند. پلتفرم ها و ابزارهای مختلفی در فضای وب وجود دارد. اما یافتن بهترین گزینه ها به زمان و هزینه نیاز دارد. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین سایت سازها و ابزارهای صفحه سازی آشنا کنیم. سایت هایی که هزینه زیادی ندارند یا کاملا رایگان هستند و قطعا کیفیت بالایی ارائه می دهند.
اگر به دنبال راهی بدون دردسر برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای هستید، سایت ساز Wix راه حل است. Wix یک پلتفرم مبتنی بر ابر است که به شما امکان می دهد وب سایت های حرفه ای و باکیفیت را با تمام عناصر لازم طراحی کنید.
یکی از بهترین ویژگی های این سایت عدم کد نویسی است. یکی از قالب های پیش فرض را انتخاب کنید و آن را با توجه به نیاز و سلیقه خود سفارشی کنید. پلتفرم Wix به شما امکان می دهد ویژگی های پیشرفته ای را به وب سایت خود اضافه کنید و سئو سایت خود را بهبود بخشید.
اگر می خواهید یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید، باید بهترین سازندگان وب سایت را انتخاب کنید. در این بین موبیریس قطعا یکی از گزینه ها خواهد بود. MobiRaise یکی از بهترین ابزارهای سازنده وب سایت است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این پلتفرم می تواند میزبان پروژه های تجاری یا شخصی شما باشد. وب سایت های طراحی شده بر روی این پلتفرم واکنش گرا (سازگار با دستگاه های تلفن همراه) خواهند بود. بنابراین نیازی به طراحی نسخه موبایل نیست.
کار با Mobirise آسان و لذت بخش است. علاوه بر این، طراحی وب سایت در این پلتفرم نیازی به مهارت فنی یا کدنویسی ندارد. MobiRice دارای بیش از 800 بلوک از پیش طراحی شده است که دستان شما را برای ایجاد صفحات مختلف باز می کند. فقط بلوک مورد نظر را انتخاب کنید و آن را در هر کجا که می خواهید رها کنید. شما به راحتی یک وب سایت ایجاد خواهید کرد. از دیگر ویژگی های جذاب این پلتفرم می توان به گالری عکس، اسلایدر محتوا، پلاگین چرخ و فلک، اسکرول پارالکس و ... اشاره کرد.
پلتفرم ویژوال کامپوزر یکی از بهترین صفحه سازهایی است که باید بشناسید. در واقع Visual Composer نسخه بهبود یافته سایت ساز WPBakery است. این پلتفرم دارای ابزارها و ویژگی های مختلفی است که به شما امکان طراحی یک وب سایت زیبا را می دهد.
ویژوال کامپوزر در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه می شود. هر نسخه دارای ویژگی های مختلف است. هیچ کدنویسی در هیچ کدام از نسخه ها وجود ندارد و تنها حذف بلوک برای تولید صفحه کافی است. سازنده وب سایت ویژوال کامپوزر با تمام تم های وردپرس سازگار است، از کدهای کوتاه و ویجت های وردپرس پشتیبانی می کند و گزینه های طراحی متعددی را ارائه می دهد. نسخه رایگان این ابزار را برای چند روز امتحان کنید تا مطمئن شوید که می توانید از نسخه پریمیوم استفاده کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.