آرشیو شهریور ماه 1401

طراحی سایت حرفه ای

فناوری های نوین طراحی وب سایت

۳ بازديد
طراحی وب سایت با استفاده قیمت طراحی سایت مشهد از آخرین فناوری ها و پلتفرم های اختصاصی و آماده (وردپرس) و هزینه ساخت وب سایت با CMS خصوصی در تفکر برتر ... توسعه دهندگان وب در محیطی کار می کنند که دائما در حال تغییر و تحول است. آنها باید خود را با این تغییرات وفق دهند.
هر توسعه دهنده وب سایت برای راه اندازی وب سایت باید تکنیک ها و قوانین توسعه وب سایت را بداند و اگر می خواهد وب سایت ایجاد کند.
برای کار موثر باید از آخرین تکنولوژی روز آگاه باشد تا به اهدافش برسد.
ایجاد یک اپلیکیشن یا وب سایت معمولا نیازمند دانش سه زبان HTML، CSS و جاوا اسکریپت است.
درک فناوری های وب و نحوه کار با آنها بسیار آسان تر است وقتی که بدانید هدف شما از طراحی وب سایت چیست.
به همین دلیل در این مقاله می خواهیم آخرین تکنولوژی های طراحی سایت را بررسی کنیم.
فناوری شبکه چیست؟
کامپیوترها برای برقراری ارتباط با یکدیگر به کدهایی نیاز دارند. فناوری های وب،
اینها زبان‌های نشانه‌گذاری و بسته‌های چندرسانه‌ای هستند که رایانه‌ها برای برقراری ارتباط با کاربران استفاده می‌کنند.
مرورگر
مرورگر اطلاعاتی را از سرور درخواست می کند و سپس آن را به گونه ای ارائه می دهد که ما بتوانیم آن را بفهمیم.
مرورگرهای وب را می توان مفسر وب نامید. محبوب ترین این مرورگرها گوگل کروم، سافاری، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر هستند.
HTML در CSS
مرورگرهای اینترنتی می توانند درخواست های کاربران را از طریق HTML درک کرده و اطلاعات مربوطه را در اختیار آنها قرار دهند.
CSS نحوه نمایش عناصر HTML بر روی صفحه را مشخص می کند.
چارچوب توسعه
چارچوب توسعه وب نقطه شروعی برای ایجاد و طراحی یک وب سایت است و می توان از آن برای انجام کارهای ساده استفاده کرد.
زبان برنامه نویسی
همانطور که قبلاً گفتیم، رایانه ها از زبان های برنامه نویسی برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند.
زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد. جاوا اسکریپت زبان رایجی است که همه مرورگرها از آن استفاده می کنند.
PHP توسط وردپرس استفاده می شود. فیس بوک نیز از این زبان استفاده می کند.
ویکی‌پدیا و سایر سایت‌های مهم و بسیاری از برنامه‌های کاربردی در رایانه استفاده می‌شوند.
بر اساس گزارش ها، جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که 62.5 درصد از پاسخ دهندگان از آن استفاده می کنند.
پروتکل
دستورالعمل های انتقال داده بین رایانه ها و دستگاه ها معمولاً به عنوان پروتکل شناخته می شوند.
HTTP
هر صفحه وب با استفاده از این پروتکل می تواند به مرورگرها دسترسی پیدا کند.
این پروتکل یک وب سایت را از سرورهای گوگل درخواست می کند و سپس پاسخ وب سایت را با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت دریافت می کند.
API
API یا رابط برنامه نویسی برنامه به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از برخی از عملکردهای برنامه بدون به اشتراک گذاری کد استفاده کنند.
وب مسترها نقاط پایانی را مشخص می کنند که API می تواند دسترسی را با کلید API کنترل کند.
نمونه‌های خوب APIها آنهایی هستند که فیس‌بوک، توییتر و گوگل برای خدمات طراحی وب خود ایجاد کرده‌اند.
انطباق
بر اساس گزارش ها، انتظار می رود حجم ترافیک داده های تلفن همراه تا سال 2022 افزایش یابد
در سراسر جهان به 77.5 اگزابایت در ماه، با نرخ رشد سالانه 46 درصد می رسد.
با سیستم مدیریت محتوای هدلس، محتوای وب سایت شما می تواند به زیبایی در هر دستگاهی نمایش داده شود.
توسعه دهندگان وب سایت می توانند هر تغییری را بدون کدنویسی در وب سایت خود ایجاد کنند.

CSS3 چیست و چرا باید از آن در طراحی سایت استفاده کنیم؟

۴ بازديد
قیمت طراحی سایت مشهد CSS یا Cascading Pages که در بازارهای مختلف ایران به عنوان Cascading Pages ترجمه می شود، زبانی است که برای مدیریت چیدمان و نمایش صفحات وب استفاده می شود. به عبارت دیگر، در طراحی وب، CSS امکانات بیشتری نسبت به HTML ارائه می دهد و با کمک آن می توانید رنگ متن، فونت، فاصله پاراگراف ها، رنگ صفحه، اندازه ستون، طرح بندی و موارد دیگر را تغییر دهید. می تواند کنترل کند. به دلیل این قدرت CSS، ویژگی های HTML منسوخ می شوند و کاربرد خود را از دست می دهند.
اما در مورد CSS3. باید گفت که نسخه سوم آخرین نسخه این زبان برنامه نویسی است. مزیت این نسخه در مقایسه با نسخه قبلی، ارائه ماژول هایی است که ارائه و نمایش محتوا را سرعت می بخشد. منتظر ویژگی های بیشتر 3CSS باشید!
ویژگی های CSS3 و نکات جدید
نمایش محتوا به بهترین شکل در ساخت وب سایت یکی از عواملی است که بر رشد وب سایت تأثیر می گذارد، زیرا کاربران دو ثانیه از زمان مناسب برای بارگذاری وب سایت فاصله دارند. اگر از وضعیت کلی وب سایت راضی باشم، وب سایت را ترک نمی کنم. به دلیل این ویژگی ها، CSS سعی کرد کارهای جدید زیادی را در نسخه سوم انجام دهد. در زیر ویژگی های CSS3 آورده شده است.
1. طرح یا طرح چند ستونی با چندین ستون
این گزینه به طراحان اجازه می دهد تا به راحتی محتوا را در چندین ستون با گزینه هایی مانند تعداد ستون ها، فاصله صفحه نمایش دهند. و عرض صفحه
2. افزودن ویژگی های جدید به رسانه Paged
اکنون ویژگی های بیشتری مانند شماره صفحه، سرصفحه و پاورقی اضافه شده است. و چاپ پیوندهای درون صفحه در رسانه Paged ویژگی Paged Media نمایش محتوا را برای توزیع در رسانه های دیگر کنترل می کند.
3. قرار دادن کرنینگ و درپوش قطره ای
Drop cap به معنای حروف بزرگ تزئینی در ابتدای پاراگراف و kerning به معنای تنظیم فاصله بین حروف برای دستیابی به یک جلوه بصری زیبا است. این طرح دست تولیدکنندگان را برای جذب کارگران باز می کند.
CSS3 چیست و چرا باید از آن در طراحی سایت استفاده کنیم؟
پنجشنبه 5 دسامبر 1400
08:29
عکس
CSS و طراحی وب سایت، رندر سریع محتوا و معرفی ماژول ها
CSS یا Cascading Style Sheets که در منابع مختلف ایرانی به Cascading Sheets ترجمه شده است، زبانی است که برای سازماندهی سبک و نمایش صفحات وب استفاده می شود. به عبارت دیگر، در طراحی وب، CSS بسیاری از ویژگی های HTML را ارائه می دهد و با کمک آن می توانید رنگ متن، فونت، فاصله پاراگراف ها، رنگ صفحه، اندازه ستون، طرح بندی و بسیاری موارد دیگر را کنترل کنید. به دلیل این قدرت CSS، استفاده از ویژگی های HTML منسوخ می شود و کاربرد خود را از دست می دهد.
اما در مورد CSS3 باید گفت که نسخه سوم نسخه نهایی این زبان برنامه نویسی است. مزیت این نسخه نسبت به نسخه قبلی نصب ماژول هایی است که سرعت ارائه و رندر محتوا را افزایش می دهد. منتظر ویژگی های بیشتر 3CSS باشید.
ویژگی ها و نکات جدید CSS3
در طراحی سایت، ارائه محتوای عالی یکی از فاکتورهای رشد وب سایت است، زیرا کاربران تنها دو ثانیه وقت می گذارند تا وب سایت را پس از زمان مناسب یعنی دو ثانیه بارگذاری کنند و شکل کلی وب سایت را بررسی کنند که آیا راضی هستند یا خیر. با ظاهر آنها صفحه وب را ترک نمی کنند. به دلیل این ویژگی ها، CSS سعی کرد تا نوآوری های زیادی را در نسخه سوم پیاده سازی کند. در زیر ویژگی های CSS3 آمده است.
1. طرح چند ستونی یا طرح چند ستونی
این گزینه به طراحان اجازه می دهد تا به راحتی محتوای خود را در چندین ستون با گزینه هایی مانند تعداد ستون ها، فاصله ستون ها و عرض ستون نمایش دهند.
2. افزودن ویژگی های جدید به رسانه Paged
ویژگی های بیشتری مانند تنظیم شماره صفحات، سرصفحه ها و پاورقی ها و چاپ ارجاعات درون صفحه به رسانه Paged اضافه شده است. ویژگی Paged Media ارسال محتوا برای انتشار در رسانه های دیگر را کنترل می کند.
3. کرنینگ و قرار دادن کلاهک
قرار دادن دراپ ها حروف بزرگ و زیبا در ابتدای پاراگراف و Kerning تنظیم فاصله بین حروف برای دستیابی به جلوه بصری زیباتر است. ویژگی هایی که دست طراحان را برای جذب کاربران باز می کند.
عملکرد موقعیت یابی کلاهک
4. طراحی و جلوه های جدید برای چیدمان و متن
طراحی وب سایت و استفاده از آخرین نسخه CSS. علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا، می توانیم طرح بندی متن را نیز تغییر دهیم. فضای سفید فرمت و سبک فاصله گذاری در اسناد و متن است و تقریباً در همه چیز می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
5. انتخابگر
اما شاید مهم ترین ویژگی CSS3 انتخابگرها باشد که به طراحان وب اجازه می دهد تا سطوح را برای افزودن جزئیات بیشتر انتخاب کنند. علاوه بر این، انتخابگرها برای استایل دادن به چک باکس ها و دکمه های رادیویی استفاده می شوند. انتخابگرها شبه کلاس های ساختاری نامیده می شوند و برای مطابقت با مقادیر دقیق استفاده می شوند.

UI و UX در ساخت سایت چه جایگاهی دارند؟

۵ بازديد
رابط کاربری تجربه کاربری (واسط کاربری) یک وب سایت است قیمت طراحی سایت مشهد که در واقع به ظاهر آن مربوط می شود. وقتی کاربر از وب سایت شما بازدید می کند، تأثیر بصری از وب سایت شما چگونه است.
UX رابط کاربری (User Experience) سایت است و حالات و احساساتی که کاربر در سایت شما با آن مواجه می شود را بررسی می کند. چه او با سایت شما راحت باشد یا نه. با تجربه کاربری خود سعی در بهبود راحتی کاربر و ارتباط آنها با سایت دارد.
از آنجایی که اهمیت UI و UX بسیار زیاد است، بهتر است بدانید که برای بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری، لازم است طراحی وب سایت خود را به توسعه دهندگان بسپارید. زیرا روش های دیگر در این موارد چندان محتمل نیست. نداشتن UI و UX خوب در وب سایت باعث می شود که مخاطب تنها یک بار وارد وب سایت شما شود و برای همیشه آن را ترک کند.
سایت عامل مهمی در جذب کاربران و تبدیل آنها به کاربران عادی یک وب سایت است. در انتخاب یک وب سایت خوب جنبه های زیادی دخیل است، اما قابلیت استفاده، ظاهر و امنیت افراد را می توان به عنوان سه فاکتور اصلی در انتخاب بهترین وب سایت های دنیا با توجه به طراحی تعیین کرد.
طراحی صفحه برای جذب مخاطب آنقدر مهم است که تیم های حرفه ای سئو توصیه می کنند طراحی آن را تغییر دهید تا رتبه صفحه تغییر کند! بدون ظاهر حرفه ای و جذاب نمی توانید انتظار داشته باشید که مخاطب از محیط وب سایت شما لذت ببرد. طراحی وب سایت باید همچنان برای مدتی مخاطب را از محیط خود جدا کند.
جدا از اهمیت تکنیک کار خود، پیشنهاد می کنیم از نظر طراحی به بهترین وب سایت های دنیا نگاه کنید و از ایده های خلاقانه نمونه های طراحی سایت الهام بگیرید. قبل از معرفی بهترین وب سایت های دنیا از نظر طراحی، بهتر است نگاه دقیق تری به تعریف طراحی سایت بیندازیم.
طراحی سایت چیست؟
امروزه طراحی وب سایت چیزی بیش از یک موضوع زیبایی است و عملکرد کلی وب سایت برای تعریف طراحی وب سایت مورد توجه قرار می گیرد. طراحی وب سایت شامل فرآیند برنامه ریزی و سازماندهی دسترسی به محتوا است و عوامل مختلفی مانند برنامه های وب، اپلیکیشن های موبایل و رابط کاربری نیز در نظر گرفته می شود. یک طراحی وب سایت هوشمند سئوی فروشگاه شما را بهبود می بخشد و نتیجه آن جریان عظیمی از کاربران به فروشگاه شما خواهد بود.
حتما بخوانید: راه اندازی کسب و کار طراحی وب در ۷ مرحله!
بهترین طراحی سایت خارجی
فرقی نمی کند که یک طراح وب حرفه ای هستید یا تازه شروع به کار کرده اید. با این وجود، نگاهی به بهترین طراحی سایت های خارجی می تواند شما را الهام بخشد. در ادامه لیستی از بهترین نمونه های سایت های فردی را در اختیار شما قرار می دهیم. نمونه های سایت فروشگاهی; نمونه هایی از سایت های شرکتی و نمونه هایی از سایت های خدماتی را برای شما آورده ایم.
بهترین نمونه وب سایت های شخصی از نظر طراحی
یک نمونه طراحی وب سایت شخصی به افراد کمک می کند تا خود را حرفه ای نشان دهند و مهارت ها یا کار خود را در معرض دید عموم قرار دهند. این کار نه تنها ویژگی های افراد را به طور دقیق معرفی می کند، بلکه به آنها اجازه می دهد تا شغلی پیدا کنند. سه بهترین طراحی وب سایت شخصی را در زیر بررسی کنید.

طراحی سایت آموزشی آنلاین و مجازی

۵ بازديد
باور کنید یا نه، با ظهور اینترنت و قیمت طراحی سایت مشهد فناوری های وب، چهره آموزش جهان به سرعت در حال تغییر است. اینترنت به طرق مختلف برای بهبود سیستم آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از آنها طراحی وب آموزشی است. یادگیری آنلاین در مقایسه با یادگیری سنتی کلاس درس، زمان یادگیری را 25 تا 60 درصد کاهش می دهد.
توسعه وب سایت آموزشی به لطف نوآوری هایی مانند واقعیت افزوده و هوش مصنوعی، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده می کند. ما حدس می زنیم که شما قبلاً این را می دانید، در غیر این صورت چرا اینجا هستید، درست است؟
اگر هنوز انگیزه کافی برای ایجاد یک وب سایت آموزشی برای موسسه آموزشی خود ندارید، بهتر است چند نکته را به خاطر بسپارید:
ایجاد و طراحی آن هزینه زیادی ندارد، حداقل اگر آن را با استفاده از وردپرس توسعه دهید! اگر هزینه بازدیدکنندگان را کسر کنید، می توانید یک وب سایت آموزشی کاملا کاربردی و حرفه ای با حدود 59 دلار بسازید.
شما نیازی به استخدام یک طراح وب حرفه ای ندارید! استفاده از وردپرس بسیار آسان است. راستش را بخواهید، در پایان این مقاله اصول اولیه وردپرس را خواهید فهمید.
با استفاده از وردپرس، اگر این راهنمای گام به گام را دنبال کنید، می توانید وب سایت آموزشی خود را در کمتر از یک ساعت ایجاد کنید.
یک وب سایت آموزشی به طور موثر به مدیریت فرآیند کاری موسسه آموزشی شما، گسترش دامنه فعالیت و افزایش شهرت و شناخت موسسه شما در بین معلمان، دانش آموزان، والدین آنها و مدیریت مدرسه کمک می کند.
انواع وب سایت های آموزشی چیست؟
قبل از شروع طراحی یک وب سایت آموزشی (به انگلیسی: Create an Educational Website)، باید تصمیم بگیرید که چه نوع وب سایتی را می خواهید ایجاد کنید. قالب های آموزشی رایج بر اساس سبک یادگیری و مخاطب تقسیم می شوند. با این حال، هر نوع وب سایت دارای زیرمجموعه های زیادی است.
1- وب سایت های آموزشی مبتنی بر روش های یادگیری (سایت های آموزشی با روش های یادگیری)
روش های یادگیری زیادی مانند یادگیری از طریق بازی، تعاملی، ویدئویی و غیره وجود دارد و شما می توانید روش یادگیری مناسب را انتخاب کنید. اگر دانش آموزان بخواهند با همسالان خود یاد بگیرند، برخی از پلتفرم ها آموزش گروهی را ارائه می دهند. برخی از روش های تدریس عبارتند از:
یادگیری مدیریت شده توسط کامپیوتر (CML) و یادگیری به کمک کامپیوتر (CAI)
(تدریس با مدیریت کامپیوتر و آموزش به کمک کامپیوتر)
مثال: Coursera و LinguaLeo
یادگیری به کمک رایانه برای مدیریت و دسترسی به فعالیت های یادگیری مبتنی بر رایانه استفاده می شود. چنین سیستمی برای تحصیل دانش آموزان تجهیز شده است. آنها معمولاً استانداردهای بالایی دارند و بر دروس مرتبط با نیازها و خواسته های زبان آموز تمرکز می کنند.
برنامه های آموزشی به کمک رایانه همراه با آموزش سنتی استفاده می شود. به عنوان مثال، سیستم های چند رسانه ای مانند ویدئو، گرافیک و متن برای بهبود فرآیند یادگیری استفاده می شود.
آموزش آنلاین همزمان و آموزش آنلاین ناهمزمان
(آموزش آنلاین همزمان و آموزش آنلاین ناهمزمان)
پاسخ: روی Google Hangouts بزرگنمایی کنید.
یادگیری آنلاین همزمان به گروهی از دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا با هم از هر کجای دنیا مطالعه کنند. آموزش واقعی شامل تماس های ویدیویی و چت آنلاین است. بنابراین دانش آموزان می توانند از پلتفرم هایی مانند زوم یا Google Hangouts استفاده کنند.
برای طراحی سایت آموزشی می توانید روش آموزش آنلاین ناهمزمان را نیز در نظر بگیرید. این روش برای آموزش شخصی در زمان ها و مکان های مختلف است در این روش دانش آموزان بر دستاوردها و نتایج خود تمرکز می کنند، انعطاف پذیری افزایش می یابد و امکان ایجاد جدول زمانی مناسب وجود دارد. برای به اشتراک گذاری نتایج، دانش آموزان می توانند از پیام رسان های مختلف مانند تلگرام و واتس اپ استفاده کنند
آموزش الکترونیکی ثابت و آموزش الکترونیکی تطبیقی
(آموزش الکترونیکی آموزش الکترونیکی ثابت و تطبیقی)
مثال‌ها: eDX، Udacity، Coursera و Zoomi
یادگیری آنلاین جامد به این معنی است که این پلت فرم یادگیری شخصی را به دانش آموزان ارائه نمی دهد. تمام مطالب مطالعه از قبل آماده شده است. این نوع یادگیری در کلاس های درس سنتی رایج است، اما برای پلتفرم های یادگیری آنلاین مناسب نیست. آموزش الکترونیکی استاتیک از فناوری‌های مدرن مانند جمع‌آوری داده‌ها برای ارائه محتوای شخصی‌شده‌تر به کاربران بهره کامل نمی‌برد.
در مقابل، یادگیری الکترونیکی تطبیقی ​​تمایل دارد مواد آموزشی را بر اساس ترجیحات کاربر تطبیق داده و تغییر شکل دهد. این سیستم اهداف، توانایی ها و مهارت های دانش آموزان را تجزیه و تحلیل می کند و یک برنامه آموزشی فردی ارائه می دهد. به عنوان مثال، Zoomi الگوهای یادگیری و رفتاری را برای شناسایی، درک و پاسخ به سبک یادگیری منحصر به فرد هر کاربر تشخیص می دهد.

UX چیست ؟

۶ بازديد
UX یا تجربه کاری در طرف دیگر ماجرا قرار دارد قیمت طراحی سایت مشهد و باید در خارج از آن انجام شود. به عنوان یک طراح تجربه کاربری یا حتی یک طراح UX، ما در تلاش هستیم تا بهترین راه ممکن را برای کاربران خود برای تعامل با محصولات و خدمات خود ارائه دهیم. هیچ فرمول یا قانون خاصی برای این مشکل وجود ندارد، راه حل ها و روش های زمانی زیادی برای هر مورد خاص وجود دارد. در واقع (User Designer) تمامی مشکلات و نیازهای کاربران را به صورت شفاهی و شفاهی و همچنین از نظر کاربر پسندی و ظاهر گرافیکی بررسی می کند و در نهایت سعی در حل این مشکلات برای دستیابی به بهترین تجربه کاربری دارد. تجربه کاربری کسب کنید.
UI و UX در طراحی صفحات وب چیست؟
در واقع تفاوت خاصی وجود ندارد و اینها تنها برخی از اصطلاحات هستند که در بین مدیران وب سایت ها رایج شده است. به بیان ساده، UKS تعریف می کند که چه چیزی باید بگوید، و UKS نحوه گفتن آن را تعریف می کند. هنگام ایجاد یک صفحه وب یا برنامه در سیستم، به دو نکته توجه کنید. راحت و آسان بودن کار با یک برنامه یا وب سایت با طراحی UKS. زیبایی و سادگی برنامه با طراحی UI. UI مخفف رابط کاربری است که در صنعت نرم افزار به هر چیزی که روی صفحه نمایش داده می شود، از جمله تصاویر، متن، نمودارها، ماژول ها، جداول، فیلم ها و همچنین رنگ ها و غیره و مکان آنها اشاره دارد. UX مخفف تجربه کاربری است که بسیار گسترده تر از رابط کاربری است و به تجربه و احساسات کاربر هنگام استفاده از محصول شما اشاره دارد. مثلا وقتی شما محصولی را از سایت دارکوب سفارش می دهید و خیلی سریع به دست شما می رسد یعنی UKS خوبی وجود داشته است. در واقع کل محصول یک UI است و هر قسمت از آن را UI می نامند. UI در واقع سیستمی است که از طریق آن انسان ها با ماشین ها تعامل دارند و شامل اجزای فیزیکی و نرم افزاری است.
شما می توانید وب سایتی داشته باشید که ظاهر خاص و جذاب داشته باشد اما عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد که به آن UX بد و رابط کاربری خوب می گویند و بالعکس می توانید وب سایتی داشته باشید که ظاهر و ظاهر بدی داشته باشد اما بسیار کاربر پسند باشد به اصطلاح. . UX خوب و رابط کاربری بد. بنابراین برای اینکه طراحی کارایی کافی داشته باشد باید UI و UX با هم در نظر گرفته شوند و طراحی وب سایت پس از طراحی قالب بین کاربران مختلف تست شود. ما بر این باوریم که شما نمی توانید بدون آگاهی از هر دو زمینه به یک متخصص طراحی تبدیل شوید و آنها برای یک هدف بزرگ تر، یعنی جذب کاربران به محصول شما و ارائه اطلاعات مورد نظر به آنها، ترکیب می شوند.
نقش رابط کاربری و تجربه کاربری در طراحی وب سایت
زندگی ما به طرز عجیبی با فناوری و ابزار همراه شده است و نقش عجیب اینترنت را نمی توان نادیده گرفت (شاید این تنها دلیلی است که امروزه برخی از کسب و کارهای بسیار کوچک برای داشتن وب سایت تلاش می کنند و برخی از سوپرمارکت ها و فروشگاه های کوچک نیز امروزه وب سایت دارند، می توانید از آن استفاده کنید. تلفن خود را برای دریافت نیازهای روزانه خود بدون نیاز به مراجعه حضوری!)
تجربه کاربری یا به اختصار UX یکی از مهمترین مفاهیمی است که این روزها در دنیای فناوری و فناوری و حتی در زندگی روزمره به کرات می شنوید و در این مقاله از مجموعه مقالات مرجع در زمینه رابط کاربری فارسی و آموزش UX، بیایید درباره یکی صحبت کنید بیایید در مورد یکی از اساسی ترین سوالاتی که احتمالاً برایتان پیش می آید، صحبت کنیم که تجربه کاربری (UX) به زبانی ساده و دقیق است.
حوزه تجربه کاربری (UX) یکی از رشته های پرطرفدار این روزها است و هر روز بر سطح تقاضای یادگیری در این زمینه جسورتر و افزایش می یابد و در چند سال اخیر مشاغل زیادی در این زمینه ایجاد شده است. در سراسر جهان. حتی در ایران نیز به گفته دنیا این رشته روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و سطح تقاضا در حال افزایش است، بنابراین شناخت و یادگیری این رشته فرصت شغلی مناسبی برای افراد مختلف است.
در قسمت اول مقاله جامع تجربه کاربری با موارد زیر آشنا می شوید که مقدمات آشنایی با حوزه UX است.
معنی و مفهوم UX چیست؟
معادل فارسی UX چیست؟
مخفف UX چیست و اصطلاح کامل UX چیست؟
تجربه کاربری و تجربه کاربری به زبان ساده شامل چه مواردی است؟
کلمه UX در زبان انگلیسی به معنای تجربه کاربری است که در فارسی به آن تجربه کاربری یا تجربه کاربری می گویند. به دو کلمه خوب "تجربه" و "کاربر" توجه کنید.
اگر بخواهیم خیلی ساده در مورد UX صحبت کنیم، وقتی با یک محصول (یک محصول فیزیکی مانند بطری آب معدنی یا یک محصول دیجیتالی مانند یک وب سایت یا اپلیکیشن) روبرو می شوید و آن را در دستان خود می گیرید تا از آن استفاده کنید، نتیجه یک سری است. اثرات مثبت یا منفی در تعامل شما با آن محصول. شما و محصول با یکدیگر ارتباط و تعامل خواهید داشت و نتیجه این تعامل، تجربه ای ناخودآگاه ایجاد شده برای شما به عنوان «کاربر» محصول خواهد بود. کل تجربه ای که از تعامل با یک محصول حاصل می شود و توسط کاربر شکل می گیرد، تجربه کاربری یا UX محصول نامیده می شود.

چطور سفارش طراحی سایت بگیریم؟

۵ بازديد

شاید بپرسید کجا باید دنبال کار بگردم؟ یا مثلا چگونه می توان قیمت طراحی سایت مشهد پروژه طراحی سایت را دریافت کرد. پس از کسب مهارت، می توانید در اینترنت برای تبلیغات اینترنتی جستجو کنید. برخی از سایت‌ها هستند که رزومه می‌گیرند و شما را با افرادی که به دنبال مهارت‌های شما هستند مرتبط می‌کنند، مانند سایت‌های فریلنسری و jobsinja. سایر سایت‌ها، مانند e-Jobs، عناوین شغلی و آگهی‌های شغلی را ارسال می‌کنند تا به شما کمک کنند تا با شرکت‌ها و افراد در صنعت خود آشنا شوید و آخرین فرصت‌های شغلی طراحی وب را مشاهده کنید.
اگر تازه شروع کرده‌اید و نمی‌دانید از کجا پروژه تهیه کنید و هنوز نمونه‌ای از کار برای نشان دادن ندارید، افرادی را که پروژه طراحی وب‌سایت در سایت دیوار دارند بررسی کنید و آن را دنبال کنید. باهاشون تماس بگیرید. این به شما کمک می کند تا مهارت های خود را ارتقا دهید و می توانید رزومه خود را تقویت کنید. با درآمد کم شروع کنید و روی بهبود و کسب مهارت تمرکز کنید تا در رشته خود متخصص شوید.
روش های مختلف کسب درآمد با کمک طراحی سایت
در این قسمت روش های مختلف کسب درآمد از طراحی سایت را مشاهده کنید و بر اساس روحیه و مهارت خود یکی را انتخاب کنید. ابتدا با آموزش های لازم در زمینه طراحی سایت متخصص شوید.
آژانس های طراحی وب بسیاری وجود دارند که پروژه ها را از مشتریان خود دریافت می کنند. به عنوان یک نیروی معمولی، می توانید برای شرکت های طراحی وب کار کنید و درآمد مناسبی کسب کنید. بنابراین، از مزایای کارکنان مانند بیمه لذت ببرید.
مزایای طراحی وب سایت به روش کارمند
کار در شرکت های توسعه وب سایت مزایای خود را دارد و به شما کمک می کند در زمان کمتری کسب درآمد کنید. اجازه دهید نگاهی به برخی از مزایای این روش کسب درآمد از طراحی سایت داشته باشیم.
شما فرصت های زیادی برای تجربه و توسعه مهارت های خود دارید.
مشاغل تیمی و کارکنان به شما کمک می کند تا در حوزه کاری و شخصیت خود رشد کنید.
با وجود حقوق و بیمه، امنیت شغلی دارید و به هر حال حقوق خود را خواهید گرفت زیرا در شکست و زیان شرکت دخالتی ندارید.
وقتی صاحب یک شرکت هستید، مسئولیت شما کمتر است. اگر کارمند باشید استرس و فشار شما کمتر می شود و این مزیتی است برای طراحی سایت کارمندی.
اگر تازه شروع به کار کرده اید، کار به عنوان فریلنسر می تواند راهی عالی برای کسب درآمد و توسعه مهارت های طراحی وب شما باشد.
درآمد یک کارمند کمتر از زمانی است که شما خوداشتغالی باشید. بله، به عنوان یک حرفه ای، می توانید خود را ارتقا دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، اما نمی توانید با خوداشتغالی رقابت کنید.
شما کار می کنید، اما شرکت و مدیران کسانی هستند که موقعیت اجتماعی شما را افزایش داده و بالا می برند و شرکت را بیشتر شناسایی می کنند.
خودتان را بشناسید و دقیقا بدانید که به دنبال چه هستید، اگر کارفرما شما را راضی کند، این ممکن است بهترین انتخاب شما باشد.
تفاوت بین یک مدیر سایت و یک کارمند در این است که به عنوان مدیر سایت شما یک پروژه دارید، در حالی که به عنوان یک کارمند چندین پروژه برای زمان بندی به شما واگذار می شود.

جمع بندی

نگهداری وب سایت یکی از بهترین مهارت های کسب درآمد برای نوجوانان است. اکثر وب سایت هایی مانند سایت انبار به دستیار نیاز دارند تا سایت را به صورت دوره ای و ماهانه بررسی کند. گاهی اوقات یک وب سایت فروشگاهی یا تجاری توسط شخص دیگری ایجاد می شود و مدیر فروشگاه مهارت لازم برای نگهداری وب سایت را ندارد، بنابراین مسئولیت جمع آوری محصولات، ظاهر و گرافیک وب سایت، مشتریان و غیره بر عهده شماست. می توانید کارهایی مانند

اولین مطالب آزمایشی من

۳ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۴ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.