UX چیست ؟

طراحی سایت حرفه ای

UX چیست ؟

۶ بازديد
UX یا تجربه کاری در طرف دیگر ماجرا قرار دارد قیمت طراحی سایت مشهد و باید در خارج از آن انجام شود. به عنوان یک طراح تجربه کاربری یا حتی یک طراح UX، ما در تلاش هستیم تا بهترین راه ممکن را برای کاربران خود برای تعامل با محصولات و خدمات خود ارائه دهیم. هیچ فرمول یا قانون خاصی برای این مشکل وجود ندارد، راه حل ها و روش های زمانی زیادی برای هر مورد خاص وجود دارد. در واقع (User Designer) تمامی مشکلات و نیازهای کاربران را به صورت شفاهی و شفاهی و همچنین از نظر کاربر پسندی و ظاهر گرافیکی بررسی می کند و در نهایت سعی در حل این مشکلات برای دستیابی به بهترین تجربه کاربری دارد. تجربه کاربری کسب کنید.
UI و UX در طراحی صفحات وب چیست؟
در واقع تفاوت خاصی وجود ندارد و اینها تنها برخی از اصطلاحات هستند که در بین مدیران وب سایت ها رایج شده است. به بیان ساده، UKS تعریف می کند که چه چیزی باید بگوید، و UKS نحوه گفتن آن را تعریف می کند. هنگام ایجاد یک صفحه وب یا برنامه در سیستم، به دو نکته توجه کنید. راحت و آسان بودن کار با یک برنامه یا وب سایت با طراحی UKS. زیبایی و سادگی برنامه با طراحی UI. UI مخفف رابط کاربری است که در صنعت نرم افزار به هر چیزی که روی صفحه نمایش داده می شود، از جمله تصاویر، متن، نمودارها، ماژول ها، جداول، فیلم ها و همچنین رنگ ها و غیره و مکان آنها اشاره دارد. UX مخفف تجربه کاربری است که بسیار گسترده تر از رابط کاربری است و به تجربه و احساسات کاربر هنگام استفاده از محصول شما اشاره دارد. مثلا وقتی شما محصولی را از سایت دارکوب سفارش می دهید و خیلی سریع به دست شما می رسد یعنی UKS خوبی وجود داشته است. در واقع کل محصول یک UI است و هر قسمت از آن را UI می نامند. UI در واقع سیستمی است که از طریق آن انسان ها با ماشین ها تعامل دارند و شامل اجزای فیزیکی و نرم افزاری است.
شما می توانید وب سایتی داشته باشید که ظاهر خاص و جذاب داشته باشد اما عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد که به آن UX بد و رابط کاربری خوب می گویند و بالعکس می توانید وب سایتی داشته باشید که ظاهر و ظاهر بدی داشته باشد اما بسیار کاربر پسند باشد به اصطلاح. . UX خوب و رابط کاربری بد. بنابراین برای اینکه طراحی کارایی کافی داشته باشد باید UI و UX با هم در نظر گرفته شوند و طراحی وب سایت پس از طراحی قالب بین کاربران مختلف تست شود. ما بر این باوریم که شما نمی توانید بدون آگاهی از هر دو زمینه به یک متخصص طراحی تبدیل شوید و آنها برای یک هدف بزرگ تر، یعنی جذب کاربران به محصول شما و ارائه اطلاعات مورد نظر به آنها، ترکیب می شوند.
نقش رابط کاربری و تجربه کاربری در طراحی وب سایت
زندگی ما به طرز عجیبی با فناوری و ابزار همراه شده است و نقش عجیب اینترنت را نمی توان نادیده گرفت (شاید این تنها دلیلی است که امروزه برخی از کسب و کارهای بسیار کوچک برای داشتن وب سایت تلاش می کنند و برخی از سوپرمارکت ها و فروشگاه های کوچک نیز امروزه وب سایت دارند، می توانید از آن استفاده کنید. تلفن خود را برای دریافت نیازهای روزانه خود بدون نیاز به مراجعه حضوری!)
تجربه کاربری یا به اختصار UX یکی از مهمترین مفاهیمی است که این روزها در دنیای فناوری و فناوری و حتی در زندگی روزمره به کرات می شنوید و در این مقاله از مجموعه مقالات مرجع در زمینه رابط کاربری فارسی و آموزش UX، بیایید درباره یکی صحبت کنید بیایید در مورد یکی از اساسی ترین سوالاتی که احتمالاً برایتان پیش می آید، صحبت کنیم که تجربه کاربری (UX) به زبانی ساده و دقیق است.
حوزه تجربه کاربری (UX) یکی از رشته های پرطرفدار این روزها است و هر روز بر سطح تقاضای یادگیری در این زمینه جسورتر و افزایش می یابد و در چند سال اخیر مشاغل زیادی در این زمینه ایجاد شده است. در سراسر جهان. حتی در ایران نیز به گفته دنیا این رشته روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و سطح تقاضا در حال افزایش است، بنابراین شناخت و یادگیری این رشته فرصت شغلی مناسبی برای افراد مختلف است.
در قسمت اول مقاله جامع تجربه کاربری با موارد زیر آشنا می شوید که مقدمات آشنایی با حوزه UX است.
معنی و مفهوم UX چیست؟
معادل فارسی UX چیست؟
مخفف UX چیست و اصطلاح کامل UX چیست؟
تجربه کاربری و تجربه کاربری به زبان ساده شامل چه مواردی است؟
کلمه UX در زبان انگلیسی به معنای تجربه کاربری است که در فارسی به آن تجربه کاربری یا تجربه کاربری می گویند. به دو کلمه خوب "تجربه" و "کاربر" توجه کنید.
اگر بخواهیم خیلی ساده در مورد UX صحبت کنیم، وقتی با یک محصول (یک محصول فیزیکی مانند بطری آب معدنی یا یک محصول دیجیتالی مانند یک وب سایت یا اپلیکیشن) روبرو می شوید و آن را در دستان خود می گیرید تا از آن استفاده کنید، نتیجه یک سری است. اثرات مثبت یا منفی در تعامل شما با آن محصول. شما و محصول با یکدیگر ارتباط و تعامل خواهید داشت و نتیجه این تعامل، تجربه ای ناخودآگاه ایجاد شده برای شما به عنوان «کاربر» محصول خواهد بود. کل تجربه ای که از تعامل با یک محصول حاصل می شود و توسط کاربر شکل می گیرد، تجربه کاربری یا UX محصول نامیده می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.